Sex veckor av oändlig kärlek!

Dagarna bara springer iväg och min lilla tjej har redan hunnit blivit 6 veckor precis idag:) Det är sex veckor fulla med oändig kärlek! Amningen funkade inte efter bara någon vecka och innebar att redan då fick börja med ersättning som fick med sig förstoppning! Så varit en tjej med otroligt humör ;) Kunde vakna redan vid elva-tolv och lyckas hålla sig vaken till sent på kvällen och även då svårt att somna pga övertrötthet! Så fick bli att ta en sväng med vagnen på eftermiddagarna så hon fick somna på så sätt! Eller helst av allt ville hon självklart ligga i famnen tills hon somnat in! Men när man väl la ner henne var hon lika pigg igen och ville inte alls;)
Onsdagen var vi till BVC för Theas första läkarbesök som innebar vikt, längt, och lyssna på hjärtat:) Våran tjej väger nu hela 4660 och är 57 cm :)
Dagarna räknas nu även till att först få besök av mormor här mån-onsd sen kommer min efterlängtade syster och spenderar en natt med mig och Thea då pappa Daniel jobbar natt:) Ska bli ur mysigt så som jag längtat efter min syster! Så blir en myskväll här hemma för våran del :) Sen inväntas Julafton som spenderas först hos mina föräldrar på förmiddagen och Daniels under eftermiddagen:) Och den underbart söta lilla klänningen Thea ska ha under jul! Men för oss bli det julafton två dagar då storasyster Alicia kommer hem på annandagen:)
Kvällen här nu kommer vi slå igång en film och bara mysa helt enkelt :)
Bjuder även på någon bild från våran helt underbara lilla charmtroll ;)

Kommentarer
Postat av: Mimmie

Längtar! ska bli så mysigt! :)

2011-12-17 @ 14:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0