Måndag Morgon :)

Måndag morgon, och en ny vecka med nya tag och möjligheter:) Helgen bestod av lite party här hemma med goa vänner som ville fira mig att jag fyllt:) En rikigt kul och trevlig kväll, börja här hemma sen en tripp till Kingen och dansade:) Så igår vart den en lugn dag hemma med massa mys med barnen:) Och idag blir det en dag här hemma och kurera förkyldning och ett härligt bad med min dotter sen :) Så vi blir rena och fina till mamma/mormor ska hälsa på oss imorgon :) Annars får vi se om jag kanske hinner med en snabb sväng idag till apoteket och köpa lite näsdroppar till Thea:)
thea har fått för sig nu hur tråkigt det kan vara att ligga ner när man faktiskt kan sitta med visst stöd:P Så både i vagn och här hemma vill man gärna sitta så man intye missar något :) Tänkte jag skulle försöka få in en bildbomb idag på min tjej :)
Men först kan jag bjuda på en bild nu på hur mysigt hon har det här hemma idag, nerbäddad i sin babysitter:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0