2 Timmar!!

Ja denna natt fick jag enbart två timmars sömn! Försökt med allt mot Theas täpta näsa! Provat med näsdroppar, nässug höjt upp sängen, höga kuddar ja allt! Men hon bestämde sig helt enkelt att skrika och gnälla för sin mamma hela natten! Så snälla rara goa skälar tips på vad som kan hjälpa så stackars lilla mamma får sova?
För övrigt vart det en lugn helg för bara mig ovh Thea som varit hundvakt:) Och igår hämta jag upp Alicia på Dagis och så tog vi en sväng till Mc Donalds! Vart väldigt uppskattat:)
Idag ska jag försöka ta mig till Ö.b för att köpa rammar till korten jag ska skriva ut med nya skrivaren, sen måste jag försöka ta mig till stan idag och köpa näsdroppar och ta en snoa på HM och se om jag kan hitta något fint för presentkortet jag fick i Present när jag fyllde:) Idag blir jag iaf hundvakt igen:) Så blir också en lååång härlig promenad till kvällen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0