Måndag

Är det inte ganska typiskt att Thea vakna tidigt i morse och fick mat och ny blöja och låg en bra stund och jollra för sig själv och stora leende. Tänkte att nu ville hon inte alls sova något mer så klev upp på med kläder och gick ut ur rummet under 4 min och tro du inte hon sover när hon äntligen fått upp sin mamma? :P haha sötunge!
ringt Bvc och lämnat ett medellande så väntar på att alicie ska ringa upp om ny tid då vi inte kan nu denna vecka pga dessa prickar! Nej nu tycker jag alla här hemma kan bli friska så vi kan få en fungernade vardag igen! enbart jag som klarat mig med en vanlig förkyldning och hosta!
Men tänkte jag skulle ta och krypa ner en stund till nu medans Thea sover:)
Sömlöst för stackarn, men ganska förstående när jag förstår hur dessa kliar och svider:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0