Vattkoppor

Ja det var inte igår som de vart ett inlägg här inte:) Men tiden springer iväg och hinner själv inte riktigt med :/ Vart en släng av vattkoppor här hemma, Börja med Alicia som börja med nån enstaka prick och över gick till att bli prickig hela hon, Kropp, ben armar ansikte och råga på allt även i halsen! Och kan ju inte mer än att säga att det finns inget värre en med barn som blir sjuka! Ludde lyckades hålla sig ifrån det iallafall en vecka innan även han fick en släng av dessa hemskheter! Legat med 40 graders feber och knaprat tabletter i mängder. Även han fick dessa i halsen! Så inte fått i sig annat än flytande! Ont i kroppen och inte många timmar sömn! smörj med fler tal krämer och sedan testade han ett spray från apoteket som gjorde lite skillnad iaf! Men som stackarn ser ut! Och nu här i fredags börja desamma även för Thea:( Men lyckligtviss bara prickar och inget mer än så:)
Mammas lilla tjej<3
Och såhär ser min andra älskling ut, och desamma över hela kroppen:(
Veckan som kommer var det också meningen att vi skulle vara på BVC men lär ringa upp dom imorgon och få en ny tid då Thea blivit frisk igen! Då det skulle varit tremånaders besöket denna gång och hennes första spruta!
Insåg också att Thea blir större och större, vart tog min lilla bebis vägen? (Vissligen kommer hon alltid vara min bebis hur stor hon än blir:P) .. Tycker det var igår hon låg i min famn för första gången! Men senaste veckorna har hon blivit en helt annat barn! Vaken desto mer, Glad för jämnan men stora leende och har även skrattat för första gången, och kan ju inte säga att det inte kom en mer eller mindre glädjetår :`)
Men nu ser jag även att denna dag börjar lida mot sitt slut. Så slänga om till pyjamasen och krypa ner för att besöka john blund;)
Men först vill jag slänga upp någon bild på lilla thea:)
Kan ju inget annat säga att tiden bara rinner iväg min lilla tjej växer så det knackar!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0