13 Maj

Härlig morgon att vakna till solsken! Mysmorgon med Thea, innan hon tog sig en lur igen. Sen har vi varit ute en stund här på förmiddagen och plockat lite maskrosor och Någon gren till kaninen! Jätte skön dag, så när älskling vaknat efter ett nattskift ska jag ta med mig alla ut med kaffe till lekplatsen. satt även en runda på balkongen med en kaffe idag och solen stekte rejält! :) Man får helt enkelt passa på när vädret håller sig. Men hört att det kommer bli en regning sommar? vilket jag absolut inte hoppas!
Gårdagen spenderade jag och Thea i lekplatsen och att man kan bli så glad av att få gunga:) Mamma hjärtat smälter av hennes leende!
Imorgon kommer också den andra lilla parveln hem:) Så idag blir det städning mot eftermiddagen tills hon kommer hem efter dagis imorgon! Brukar passa på så slipper man det under tiden vi har henne här hemma, utan då blir det mer plock:)! Så ska ta mig en vända i hennes bomnedslag sen! Och vika lite tvätt!
Men just nu sover Thea igen och jag tänkte passa på att få in ett inlägg här! Så nu har jag hällt upp en kopp kaffe och ska snart inta plats på balkongen igen! Måste ju jobba på brännan! För är vitare än någonsin:P
Passar på att slänga in några bilder sen gårdagen i lekplatsen!
Kanske inkommer ett senare inlägg men hoppas inte för mycket beror helt på om tiden räcker till!
Gunga är kul :D
haha gullunge!
Kan ju alltid slänga in en bild på vårat lilla husdjur Leo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0