8 Maj

Underbart härlig dag! Börja dagen med att kliva upp redan halv sex då lilldamen bestämt sig för att då kunde vi inte sova längre! Fixa och dona här hemma lite på morgonen innan vi tog bussen till mormor (mamma alltså) där var också min syster och älskade mosters lilla bebis :) Haft en ur mysig dag! Satt ute i fina vädret hela förmiddagen:) Efter att vi fått i oss lite god mat mamma gjort och Thea fått smaka biffstroganoff idag så tog vi en promenad till Pickabo, Jysk, ö.b och skokanonen! Hem igen där vi gav oss på att fotografera dom små:) Fick rikigt fina bilder på dom:) Sedan ut i solen igen och fikade lite grann innan det vart dags för oss att ta oss hemåt! Då fick vi även sällskap av syster och Agnes en bit:)

Väl hemma förberede jag Thea för sängen och hon fick lite välling och självklart myste vi en del innan läggdags! Så idag somna hon strax innan sju utan minsta protest:)

Nu ligger vi utslagna i soffan jag och älskling efter att fått i oss lite god sallad och en skön dusch såhär på kvällskvisten:)

Nej nu ska jag ta och kika på Tv innan det är dags att slå ner huvudet på kudden för idag! Så man är pigg och glad när syster kommer och spenderar dagen med oss igen, och hon ska hjälpa mig få i lite ny färg i håret! Så hoppas att mitt hår ska se lite livligare efter att fått i lite slingor och färg!

Bjuder på en bild bomb från idag :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att ha er här:)

2012-05-08 @ 21:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0