BabyProffsen

Nu har jag äntligen hittat skötväskan jag ska ha, då min börjat bli alldeles för liten att få plats med allt man ska ha med när man ska ut/iväg:) En baby travel! För insett att min den jag har inte alls är gjord för att kunna ha när barnet blivit lite Större! Allt som ska med när man ska vara borta en dag, då det ska vara bjöjor, vårtservetter, välling, flaskor, burkmat leksaker och extra kläder:/ så den här får det bli....
Och eftersom min bebis nu börjar bli stor så är hon inte längre still i sängen, så hon fastnar och blir jätte ledsen och förmodlingen får hon också väldigt ont! Så nu har jag bestämt mig att nu blir det att inköpa en resesäng denna månad till Thea! Så den hon har nu ska mamma få ta hem till barnbarnen :)
Sen måste jag också köpa regn/mygg skydd denna månad då mitt regnskydd släppt i resåren så blåser det ute blåser det av vagnen :/ Så det får bli denna månad för hennes barnbidrag! Så skötväska, säng regn och myggnät:) Så denna säng kommer det bli..
Men nu har jag inte tid att sitta här något mer, ska fixa mig packa skötväskan till Thea och se om hon tänkt vakna snart så hon får på sig lite kläder sen kommer systar och hämtar oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0