Sovmorgon!

Godmorgon bloggen! :D
Härlig morgon med lite sovmorgon faktiskt idag:) Thea vakna inte förens kvart över sju idag då låg hon och prata för fullt i sin säng! Så vara bara att ta sig upp! Myst hela morgonen i soffan och Thea har åkt en stund i gåstolen och vilken fart:) Men lite arg blir hon allt när hon fastnar! hihi
Idag kommer min älskade syster och hämtar upp mig efter att hon och mamma hämtat broder min i skolan:) Sen blir det färgning och slingning till tusen! Skönt att äntligen göra något annat av håret en att alltid ha samma färg! Så nu hoppas jag på lite mer liv i håret med slingor:)
Känner hur trött man blir av detta väder, hade ur mysigt väder igår men som vanligt håller det inte i sig speciellt länge! Så vi blir inne och myser nu på förmiddagen! Thea sover en sväng så nu ska jag få i mig lite god frukost här och en koppkaffe eller 2 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0