Trött Tjej!

En övertrött tjej här hemma nu som vill allt annat än att sova! Inatt var hon vaken varannan timme!( Vanligtviss annars 1-2 gr). Varit pipig och gnällig stort sätt hela dagen och ingen duger:P Men ingen feber har hon iaf men kanske att hon har ont i kroppen? eller att de kliar på stackarn:( Så precis kommit in från en 1,5 timmers promenad med vagnen för att se om hon tänkt sova som hon vissligen gjorde tills jag kom utanför porten så var hon vaken igen! Så precis gett hon flaskan, byt till en torr bjöja och lagt ner henne i hennes säng! Men klart de ska vara protest även nu:P Varit inne någon gång och haft in nappen men hon somnar nog snart av ren utmattning hur dumt det än låter!
Imorgon ska jag försöka plocka lite här hemma för på onsdag eftermiddag får vi ev lite fika besök för att fira stackars mig som blir gammal på torsdag! Fyfan redan 23 jag som haft ålders noja sen 18 :-O
Nej nu är hon riktigt arg här så tror jag kryper ner vid henne nu och kanske att hon somnar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0